måndag 1 oktober 2007

Hockey!!!

Så var jag tillbaka efter en kväll i kylan, spanat på NHL-hockey i afton!!! Fjorton år av skridskoknytande har gjort att jag gillar denna sport, även om det är bra mycket roligare att utföra än att stå som åskådare. Bortalaget Islanders gjorde grymt bra ifrån sig & vann rättvisst mot våra Bruins...stämningen inte på topp när vi lämnade arenan kan man säga...
Hade flytet att springa på Boston's nya "Vice President", han gav oss gratisplåtar! Vilken kille... Öl, hot-dog & popcorn ökade stämningen markant...publiken skiljer sig ganska mycket från hemma i Sverige vilket gör matchen klart mycket mer spännande än vad den kanske är??? Efter matchen stegade vi mot spelar-entrén för att samla autografer(önskar att min pappa varit lika gullig som mina kollegor...).

Därefter steppade vi en snabbis förbi
Hard Rock för en munsbit innan
hemfärd till hotellet...

Imorrn ska jag upp tidigt för att möta vår kund, därefter lite ledigt...såå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar